قوانین و مقررات
قوانین و مقررات
شرایط استفاده از خدمات یکتاهاستینگ
کلیه کاربران یکتاهاستینگ موظف به رعایت قوانین و شرایط سرویس دهی پرشینگیگ میباشند. استفاده از هر یک از سرویس های یکتاهاستینگ، به منظور پذیرش کلیه قوانین بوده و در صورت نقض، یکتاهاستینگ حق برخورد با کاربر متخلف را خواهد داشت. این شرایط جامع و کامل نبوده و یکتاهاستینگ حق حذف یا اضافه و یا تغییر بندهای آن در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آنها در سایت www.yektahosting.ir برای خود محفوظ میدارد.
ثبت نام کاربران در یکتاهاستینگ منوط به تایید و تعهد به قوانین یکتاهاستینگ میباشد و عضویت، فعالیت و هرگونه استفاده و تعامل کاربران با سایت یکتاهاستینگ، نیازمند رعایت تمامی این قوانین است.
قوانین سایت میتواند در هر زمانی بر اساس تطابق با قوانین و مقررات فضای مجازی حذف، اضافه و یا تغییر داده شوند و کاربران موظف به مطالعه و رعایت کامل قوانین میباشند. در صورت عدم رعایت قوانین،با توجه به قوانین جمهوری اسلامی ایران و رعایت فضای رسمی کسب و کار، ممکن است دسترسی کاربران به تمام و یا مجموعهای از خدمات یکتاهاستینگ موقتاً و یا به صورت همیشگی سلب شود.
کلیه خریداران موظف هستند اطلاعات هویتی خود برای اشخاص حقیقی شامل کپی شناسنامه ،کپی کارت ملی و تاییدیه شماره تلفن ثابت و درخواست شخص حقوقی همراه با کپی روزنامه رسمی آخرین تغییرات، به یکتاهاستینگ میباشند. در صورتیکه یکتاهاستینگ، در هنگام تکمیل فرآیند خرید و به جهت تسهیل و تسریع امور، اقدام به دریافت و کنترل این مدارک نمایید پس از آن حق دریافت این مدارک همواره برای یکتاهاستینگ محفوظ بوده و با عدم ارائه مدارک در زمان مقرر به یکتاهاستینگ، حقوق مالکیتی خریدار ملغی محسوب میشود و عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات بر عهده خریدار خواهد بود.
خریدار اذعان مینماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرس ها و شماره تماس و … صحیح بوده و همواره درحال بروزرسانی هستند. یکتاهاستینگ حق خود میداند هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از خریدار دریافت کند. یکتاهاستینگ حق تعلیق سرویس دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستندرا دارد. روش ارتباطی مستند یکتاهاستینگ با خریدار، آدرس ایمیل خریدار و پاسخ به تیکت های پورتال پشتیبانی که از طریق حساب کاربری وی در پورتال کاربران ثبت شده است، خواهد بود و روش ارتباطی مستند خریدار با شرکت، ثبت تیکت در پورتال پشتیبانی با دریافت شماره پیگیری تیکت و یا ارسال نامه و دریافت رسید کتبی از شرکت خواهد بود. قوانین یکتاهاستینگ تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین بین المللی ناظر بر سرویس های قابل ارائه یکتاهاستینگ بوده و از آنجا که این قوانین در سطح دنیا به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، یکتاهاستینگ حق تغییر در قوانین را دارا میباشد و نسخه بروز شده قوانین از طریق لینک به صفحه شرایط استفاده از خدمات در وب سایت یکتاهاستینگ برای عموم در دسترس خواهد بود.
تعاریف
خریدار: کسی که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه هر یک از سرویس های یکتاهاستینگ مینماید.
سرویس آنلاین: یکتاهاستینگ به کاربران خود امکان بهره برداری وب را اختصاص میدهد که میتواند به صورت اختصاصی و یا اشتراکی و برای اطلاعات کاربران مورد استفاده قرار گیرد.
تعرفه : فهرست کامل سرویس های قابل ارائه ی یکتاهاستینگ همراه با ویژگی ها ومحدودیت ها وقیمت ها به نحوی که خریدار کاملا از ریز هزینهها و نحوهی محاسبه آن آگاه گردد.
کیف پول یکتاهاستینگ: برای خرید سرویس های یکتاهاستینگ، کاربران امکان شارژ کیف پول خود و استفاده از خدمات یکتاهاستینگ را دارا هستند.
تحویل خدمات: ارائه شناسه یا کلمه عبور استفاده از سرویس های خریداری شده ویا اعلام انجام سایر خدمات بر اساس فاکتور یا قرارداد بین خریدار و یکتاهاستینگ کاربر وب سایت: کلیه اشخاصی که از سراسر دنیا وب سایت خریدار را مشاهده و مرور میکنند.
منابع RAM: میزان استفاده از حافظه اصلی سرور یا سرورهایی که به خریدار سرویس دهی میکنند.
منابع CPU: میزان استفاده ازپردازنده(ها)ی سرور یا سرورهایی که به خریدارسرویس دهی میکنند.
Disk space : میزان فضایی که برای ذخیره کلیه فایلهای خریدار اعم از وبسایت ، ایمیلها ، پایگاههای داده، لاگهای آنها و… که توسط یک وب سایت مصرف میگردد.
Bandwidth: مجموع میزان رد و بدل اطلاعات بین سرویس خریداری شده و سایر نقاط ارتباطی که به صورت ماهیانه محاسبه میشود و در ابتدای هر ماه میلادی صفر میشود.
Uptime: نسبت زمانی «در دسترس بودن سرویس ارائه شده به کاربر در اینترنت» به «مدت زمان قرارداد سرویس دهی» به درصد به شرطی که سرویس مورد نظر به دلیل عدم رعایت بندهای این قرارداد، به حالت تعلیق در نیامده باشد.
توافقنامه
یکتاهاستینگ حق انجام تغییرات سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای و فنی را در سرویس های ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار میدهد یکتاهاستینگ موظف است از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات، از طریق وب سایت یکتاهاستینگ، پورتال پشتیبانی و یا ارسال خبر نامه به آدرس Email خریداران اطلاع رسانی نماید. خریدار موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید.
ارتقا سرویس های ارائه شده در یکتاهاستینگ از یک سرویس به سرویس بالاتر انجام میگیرد و هزینه آن معادل تفاضل هزینه دو سرویس به نسبت روزهای باقیمانده از طول مدت سرویس مورد استفاده میباشد که به صورت خودکار توسط سیستم برای شما محاسبه میگردد.
زمان تحویل سرور های مجازی و هاست در لحظه و آنی است و انجام کارهای دیگر و خدماتی که کاربران برروی سرویس های خود میخواهند نظیر نصب نرم افزار مورد نظر، خرید لایسنس و … در ۵ روز کاری انجام خواهد شد.
در صورت وجود هرگونه مغایرت سرویس ارائه شده به خریدار با مشخصات سرویس، خریدار موظف است مراتب را حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ فاکتور به یکتاهاستینگ اعلام نموده و یکتاهاستینگ موظف است مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد در غیر اینصورت مسئولیت یکتاهاستینگ صرفاً محدود به اصلاح سرویس پس از تاریخ اعلام خریدار و فقط تا پایان زمان سرویس در فاکتور میباشد و زمان سرویس دهی افزایشی نخواهد یافت.
یکتاهاستینگ مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی ازنرم افزارها application, ها و یا برنامه های مورد استفاده خریدار مانند پورتالها، سیستم های وبلاگ و مدیریت محتوا و امثال آنها، ندارد.
یکتاهاستینگ موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده ها و نرم افزارهای موجود در سرویس خریدار میباشد و همچنین آنرا در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد. لیستی از فعالیت های غیرمجاز در زیر آمده است، این لیست تنها بصورت نمونه بوده و فعالیت های غیرمجاز، محدود به این لیست نخواهد بود:
استفاده از نرم افزارهای بدون رعایت حقوق معنوی موسوم به Copyrights ایران و بین المللی.
نصب و یا استفاده برنامه ای که موجب اختلال در عملکرد سرور شود.
ارسال یا اجرای فایل های اجرایی مانند و نه محدود به فایل هایی با پسوند exe , com , bat , vbs و امثالهم و در صورت وجود این فایل ها بدون اخطار از فضای خریدار حذف میشود و با خریدار بر طبق قانون برخورد میگردد.
خریدار مجاز به استفاده از کدهای مخرب مانند انواع ویروس ها و یا سورس هایی که موجب آلودگی یا پایین آمدن امنیت سرور گردد نمی باشد.
استفاده از برنامه های ضعیف نگارشی که موجب نفوذ به سرویس و سایر سرویس های دیگر یکتاهاستینگ و سایر خریداران گردد.
وجود فایل های حاوی ویروس عمداً و یا سهواً در فضای سرویس مورد خریداری.
ارسال هرزنامه (Spam) عمداً و یا سهواً (ملاک، گزارش Spamcop یا سایت های مشابه ، دیتاسنتر محل قرارگیری سرور و یا بررسی تیم فنی یکتاهاستینگ میباشد) حتی اگر از سرویس میل سرویس دهنده ثالثی استفاده شده باشد.
ارسال ایمیل بصورت گروهی و تعداد بالا (حداکثر ۱۰۰ ایمیل در روز و ۲۰ ایمیل در ساعت مجاز میباشد به شرط آنکه کلیه گیرندگان ایمیل ها، خودشان درخواست دریافت ایمیل از خریدار را داشته و آدرس و توضیح نحوه لغو عضویت به زبان انگلیسی در متن ایمیل وجود داشته باشد (Unsubscribe link)).
عدم رعایت قانون جرایم رایانه ای جمهوری اسلامی ایران (خریدار موظف به کسب اطلاع کامل در مورد این قانون میباشد)
انجام فعالیت هایی که به هر شکل موجب اختلال در ارائه خدمات یکتاهاستینگ به خریدار و یا سایر خریداران گردد.
استفاده از سرویس جهت ایجاد اختلال و یا نفوذ در سیستم های اشخاص ثالث.
عدم رعایت محدوده استفاده از منابع تخصیص یافته در هر سرویس.
یکتاهاستینگ در تعرفه ی خود و یا در سایت این موارد را مشخص نموده و محدوده استفاده از منابع سرویس های یکتاهاستینگ برای عموم سیستم ها در تعرفه درج شده است. خریدار موظف است که کلیه قوانین یکتاهاستینگ و جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید. درصورت عدم رعایت، یکتاهاستینگ حق قطع سرویس به صورت موقت یا دائم و پیگرد قانونی و دریافت خسارت از خریدار را دارد و خریدار موظف به جبران کلیه خسارات و هزینه وارده بر یکتاهاستینگ میباشد همچنین هیچ وجهی بابت فسخ سرویس و یا ایام باقیمانده سرویس یا خسارت وارده به خریدار متخلف، پرداخت نخواهد شد.
ارائه خدمات پشتیبانی در یکتاهاستینگ بر مبنای پورتال مشتریان و به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته میباشد.
یکتاهاستینگ تلاش خود را جهت راهنمایی خریدار در مسائل فنی میکند ولی خریدار خود مسئول است با اطلاعات فنی سرویس آشنایی داشته و یکتاهاستینگ مسئولیتی نسبت به آموزش نحوه بهره برداری صحیح از سرویس را ندارد.
توافقات خاص تنها به صورت کتبی و با مهر و امضاﺀ مجاز یکتاهاستینگ معتبر خواهد بود و توافقات با پرسنل به صورت کتبی یا شفاهی و یا به هر شکل دیگر از درجه اعتبار ساقط است .
به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از داده ها، فایل ها، بانک های اطلاعاتی و ایمیل ها با خود خریداران بوده و همه خریداران میبایست پشتیبان کلیه داده های مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای یکتاهاستینگ نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بود و یکتاهاستینگ در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.
نحوه پرداخت در پورتال کاربران درج شده است. به طور عمومی خریدار موظف است مدارک پرداخت خود را تا پایان مدت سرویس نگهداری نماید.
به دلیل محدودیت های نگهداری داده های حسابداری، فیش بانکی و یا حواله ای که برای افزایش اعتبار و یا پرداخت یک صورت حساب، تنها تا ۶ ماه پس از واریز قابلیت استفاده را خواهد داشت.
یکتاهاستینگ هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد اضطراری مانند و نه محدود به بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی یکتاهاستینگ تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد را مینماید. بروز هر یک از موارد اضطراری موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد. تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد اضطراری خواهد بود.
با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت یکتاهاستینگ یا پورتال مشتریان خریدار قوانین یکتاهاستینگ را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد. سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع سیستم ها حداکثر معادل نیمی از هزینه پرداختی آن سرویس برای قرارداد جاری همان سرویس خواهد بود.
عدم اجرای بخشی از شرایط و قوانین یکتاهاستینگ نسبت به خریدار یا دیگران به منزله سلب حق اجرای قوانین از یکتاهاستینگ نمی باشد. خريدار سرویس نمیتواند بدون هماهنگي با یکتاهاستینگ سرويس خريداري شده خود را به شخص ديگري واگذار نمايد . در صورت بروز تخلف فرد مالك اصلي جواب گوي تخلف روي داده است.
بروز مشكلات و قطعي مكرر يا كلي شبكه ملي اينترانت و خطوط اينترنت. داخلي و خارجي چون تحت مديريت یکتاهاستینگ نمي باشد شامل گارانتي نمي باشد.
انصراف سفارش فقط تا زمان تعيين شده براي همان سرويس ممكن است و انصراف خارج از تايم شامل باز پرداخت وجه نخواهد بود.
الف)تا ۴۸ ساعت بعد از راه اندازي سرويس با بازپرداخت ۷۵% مبلغ پرداختي سفارش با دليل موجه قابل انصراف است.
تمديد سرويس خريداري شده تا قبل از تاريخ سر رسيد ممكن است و نگهداري فايل ها و اطلاعات شما در صورت عدم تمديد سرويس پس ازگذشت تاريخ سررسيد گارانتي نخواهد شد و معمولا بعد از گذشت ۲۴-۱۲ ساعت از تاريخ انقضاء سرويس و تمديد نشدن آن كليه اطلاعات مشتري حذف و سرويس به مشتري ديگري انتقال داده خواهد شد. یکتاهاستینگ كليه تعهدات خود كه در سفارشات مشخص شده است را گارانتي مي نمايد و مشترك بايد پس از دريافت سرويس نسبت به بررسي هاي لازم و تست هاي لازم اقدام كند و در صورت عدم رضايت بايد تا قبل از پايان زمان گارانتي سرويس در خواست لغو نمايد لازم به ذكر است كه پس از انصراف هزينه هاي نصب آماده سازي و مجازي سازي از حساب مشترك كسر و مابقي بازپرداخت خواهد شد اين هزينه در هر سرويس متفاوت است كه توسط مسئولين فني تعيين مي شود.
مسئولیت محتوای قرار داده شده در تمامی سرویسها بر عهدهی صاحب و ثبت کنندهی حساب کاربری میباشد.
هرگونه محتوای بارگذاری شده در یکتاهاستینگ و سرویسهای تابعه، باید منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد و یکتاهاستینگ در صورت مغایرت محتوا در حذف آن و قطع همیشگی و کامل دسترسی کاربر به حساب کاربری خود، اختیار تام دارد.
استفادهی شخص ثالث از نام کاربری کاربر مجاز نبوده و در صورت اعلام این وضعیت توسط کاربر، یکتاهاستینگ در حذف محتوا اختیار تام دارد.
هرگونه استفاده از سرویس در جهت اهداف سیاسی ممنوع است و استفاده به منظور مقاصد تجاری و سازمانی مستلزم خرید طرح های ویژه میباشد.
کلیه فایلها و مطالب مربوط به هک، دزدیدن اطلاعات اکانت دیگران یا نفوذ به اکانت و کامپیوتر دیگران، به قصد تفریح، به قصد آزار و حتی به قصد تعلیم یا آزمایش و یا هر نیت دیگری، استفاده نامناسب از سرویس محسوب میشود و ممکن است منجر به قطع کامل تمام دسترسیهای کاربر به سرویسهای خود بشود.
هرگونه نصب و یا استفاده برنامهای که موجب اختلال در عملکرد سرورهای یکتاهاستینگ گردد مجاز نبوده و یکتاهاستینگ برای هرگونه اقدامی که لازم بداند، اختیار تام دارد.
در صورت تشخیص و یا بروز هرگونه اختلال در ارائهی خدمات یکتاهاستینگ، حق پيگرد قانوني و شکايت از متخلف به مراجع قانوني برای یکتاهاستینگ محفوظ میباشد. نمونه هايي از اختلال در امنيت سيستم يا شبكه شامل (و نه محدود به) موارد ذيل مي شود:
دسترسي يا استفاده غير مجاز از داده ها، سيستم يا شبكه، از جمله هر گونه تلاش براي جستجو، اسكن يا آزمايش آسيب پذيري يك سيستم يا شبكه، مداخله در خدمات ارائه شده به هر كاربر، ميزبان يا شبكه، شامل: تلاش براي دسترسي به اطلاعات نامههاي الكترونيكي، تلاش عامدانه براي پر كردن فضاي يك سيستم، تلاش براي تغيير و يا حذف اطلاعات وبسايتها و…
در صورت عدم رعایت قانون جرائم رایانه ای توسط هر یک از کاربران، جبران کلیه خسارات و هزینههای مادی و معنوی کلی وجزئی وارد بر یکتاهاستینگ در پاسخگوئی به مراجع ذیصلاح بر عهدهی کاربر خاطی خواهد بود.
شرایط خریدار
خریدار موظف به تکمیل اطلاعات هویتی خود به صورت صحیح در وب سایت یکتاهاستینگ بوده و در صورت خودداری از آن یکتاهاستینگ حق قطع سرویس دهی به کاربر را برای خود محفوظ میدارد.
خریدار اذعان مینماید که کلیه اطلاعات ارائه شده صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها میکوشد. یکتاهاستینگ حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات دارد .
تصویر برابر اصل این اطلاعات را از خریدار دریافت نماید. همچنین یکتاهاستینگ حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس اقدام نماید.
مالکیت سرویس و کلیه مسئولیتها و حقوق مرتبط با آن بر عهده خریدار و یا نماینده خریدار هریک به تنهائی میباشد.
در صورتیکه به درخواست مشتری و در راستای کاهش هزینه و یا بهبود کیفی خدمات نگهداری و تمدید، به جای مشخصات خریدار مشخصات شرکت ارائه کننده خدمات، ثبت شده باشد همچنان مالکیت و کلیه حقوق و مسئولیتها بر عهده خریدار خواهد بود.
نحوه ارتباط خریدار و شرکت
روش ارتباطی مستند یکتاهاستینگ با کاربر، آدرس ایمیل کاربر است که حساب کاربری وی ثبت شده است، خواهد بود.
روش ارتباطی مستند خریدار با یکتاهاستینگ، ثبت تیکت در قسمت پشتیبانی سایت و دریافت تاییدیهی ایجاد تیکت توسط ایمیل میباشد.
شرکت مسئولیتی نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خریداری که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را از طرق معتبر به اطلاع شرکت نرسانده است ندارد.
مقررات مربوط به تغییرات
قوانین یکتاهاستینگ تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین بین المللی ناظر بر سرویسهای قابل ارائه شرکت و از آنجا که این قوانین در سطح دنیا به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، یکتاهاستینگ حق تغییرات آتی در قوانین را بر خود محفوظ میداند و نسخه قوانین بروز شده را از طریق لینک به صفحه قوانین در وب سایت شرکت در دسترس عموم خواهد بود. ضمنا شرکت مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی درخصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار میبایست موارد را عندالزوم کنترل نماید.
در صورت تغییر تعرفه در حین استفاده از سرویس، خریدار در صورت تمایل به ارتقا در سرویس فعلی خود موظف به رعایت قیمتهای جدید خواهد بود. همچنین تغییرات تعرفه از طریق وبسایت منعکس شده و خریدار موظف به تبعیت از آن میباشد مگر اینکه پیش فاکتور مهلت داری در اختیار باشد که قبل از تغییرات تعرفه برای وی صادر شده باشد.
شرکت حق انجام هرگونه تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکهای را در سرویسهای ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار میدهد شرکت موظف است از یک ماه تا یک روز قبل از اعمال تغییرات، از طریق وبسایت شرکت، بخش پشتیبانی و یا ارسال خبر نامه به آدرس Email خریداران اطلاعرسانی نماید.
خریدار موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید.
هرگاه به دلیل موارد ضروری، شرکت امکان اطلاع رسانی را از دست بدهد و یا فوریت های فنی یکتاهاستینگ را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع رسانی زمان و نحوه تغییرات نخواهد داشت. ضمنا، خریدار به شرکت وکالت میدهد تا در زمان مورد نیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیت های سختافزاری و نرمافزاری روی سرورهای اختصاصی و سرویسهای میزبانی آن نماید.
قوانین پشتیبانی
ملاک وجود اختلال در سرویس، گزارش واحد فنی و یا سایت host-tracker.com است.
با اینکه یکتاهاستینگ تمام تلاش خود را برای تامین نیاز کاربران خواهد داشت، اما مسئولیت رسمی در قبال عدم تطابق سرویس خریداری شده با نیاز کاربران نمیپذیرد.
علیرغم اینکه یکتاهاستینگ در صورت لزوم و امکان، تمام تلاش خود را برای برآورده کردن نیاز کاربر خواهد داشت، اما نسبت به نصب و عملیاتی شدن نرم افزارهایی را که مورد تایید بخش فنی نمیباشند، مسئولیتی ندارد.
پشتیبانی فنی سرویس های یکتاهاستینگ تنها از طریق بخش پشتیبانی وب سایت یکتاهاستینگ به آدرس https://my.yektahosting.ir/submitticket.php صورت میپذیرد .
قوانین مربوط به دامنه
تمديد يک دامنه تاريخ گذشته در صورت امکان تمدید، ممکن است دارای جریمه تاخیر نسبت به تعرفه عادی باشد که این جریمه مطابق با قوانین ICANN و ثبت کننده اصلی اخذ میگردد.
تاریخ مستند برای مدت ثبت دامنه، whois های بینالمللی میباشد. (در خصوص دامنه های ir. استعلام از ثبت کننده مستند خواهد بود.)
اگر در سفارش خریدار، دامنهای باشد که ثبت کننده مرجع آن را ثبت نمایید و یا در حین تکمیل مراحل ثبت، آن دامنه توسط شخص دیگری ثبت گردد و یا انتقال دامنهای به شرکت باشد که به هر دلیل انجام نگردد، یکتاهاستینگ تنها موظف به بازگرداندن هزینه ثبت و یا انتقال آن دامنه به حساب خریدار در پرتال کاربران میباشد.
در صورت درخواست انتقال یک دامنه به پنلی خارج از شرکت از طریق پرتال کاربران، شرکت حق ممانعت از تکمیل مراحل انتقال را ندارد.
از آنجا که شرکت ثبت و تمدید دامنه و انتقال برای خریدار را به صورت واسط انجام میدهد عدم پذیرش توسط ثبت کنندگان بین المللی ویا ثبت کننده .Ir نسبت به ثبت و یا تمدید دامنه به هر دلیل مسئولیتی را متوجه شرکت نخواهد کرد.
خریدار موظف است قبل از ثبت دامنه نسبت به حقوق مالکیتی دامنه برای خود تحقیق لازم را به عمل آورده و شرکت در صورت ادعای شخص ثالث صاحب حق مورد تائید شرکت و مراجع ذیصلاح ایرانی و بین المللی آن دامنه را مسدود نموده و به رای مراجع و یا قوانین بین المللی عمل مینماید.
یکتاهاستینگ مسئولیتی در قبال تمدید دامنه هایی که تا ۱هفته پیش از انقضا تمدید نشده اند نخواهد داشت. عودت وجه پس از ثبت دامنه توسط یکتاهاستینگ امکان پذیر نمی باشد.
قوانین میزبانی
یکتاهاستینگ مسئولیتی در قبال تحویل دادههای موجود در فضای میزبانی وب به خریدار نداشته و خریدار موظف به استفاده از FTP خواهد بود.
فایل های بارگذاری شده در سرویس میزبانی به صورت پیش فرض برای عموم قابل دسترسی میباشد.
یکتاهاستینگ مسئولیتی نسبت به بارگذاری اطلاعات (Upload) در فضای میزبانی خریدار، نصب نرم افزار و یا download اطلاعات وی به صورت رایگان ندارد.
یکتاهاستینگ تلاش خود را جهت راهنمایی خریدار در مسائل فنی میکند ولی خریدار مسئول است که با اطلاعات فنی سرویس میزبانی وب آشنائی داشته و شرکت مسئولیتی نسبت به آموزش نحوه بهره برداری صحیح از سرویس ندارد.
با اینکه یکتاهاستینگ تلاش خود را در ارتباط با تامین امنیت سرور انجام داده و میدهد، اما تامین امنیت سایت (های) کاربر بر عهدهی خود ِ کاربر خواهد بود و در صورت خسارتهای متعاقب هک شدن اکانت، کاربر موظف به پرداخت هزینههای مجموع خسارتهای تعیین شده توسط یکتاهاستینگ میباشد.استفاده بیش از حد از منابع مجاز تخصیص داده شده به هاست منجر به قطع اکانت هاستینگ خواهد شد. در این موارد مشتری موظف است نسبت به ارتقای پلن هاست خود اقدام نماید و یا در صورت نیاز در خواست سرور مجازی اختصاصی نماید.
کلیه کاربران میبایست قبل از پایان دوره سرویس نسبت به تمدید سرویس خود اقدام نمایند.در غیر اینصورت پس از پایان دوره هیچ گونه اعتراضی مبنی بر قطع سرویس و یا حذف آن پذیرفته نمی باشد.
امکان نصب و تغییر نسخه هیچ نرمافزار، ابزار و بسته ای بر اساس درخواست خریدار و برروی سرویس های میزبانی اشتراکی وجود ندارد.
قوانین سرورهای مجازی
مسئولیت پشتیبانی فنی سرور ها در صورت بروز مشکلاتی که موجب عدم دسترسی به سرور از راه دور میگردد بر عهده یکتاهاستینگ میباشد.
دقت داشته باشید که یکتاهاستینگ در قبال نصب نرم افزار بر روی سرورهای مجازی به صورت یکسان مسئولیتی ندارد.
قراردادن هرگونه اسکریپت که موجب خطر امنیتی بالقوه برای سرورها شود و یا موجب اختلال در عملکرد شبکه یا سرورها گردد بدون اخطار قبلی حذف و ممکن است دسترسی کاربر متخلف به سرویس های یکتاهاستینگ برای همیشه قطع گردد.
گرفتن نسخه پشتیبان (Backup) از سرور مجازی بر عهده مشترک میباشد و یکتاهاستینگ تعهدی نسبت به گرفتن Backup و اطلاعات از سرورهای مجازی ندارد.سرورهاي مجازي داراي فضاي پشتيبان گيري نيستند و در صورت بروز هر گونه مشكل كه باعث حذف اطلاعات كاربر بشود هيچ مسئوليتي بر عهده یکتاهاستینگ نيست و مسئوليت پشتيبان گيري منظم از اطلاعات سرور با مشترك است.
تغییر در کانفیگ سرور ها تنها با تایید واحد فنی صورت میپذیرد.
یکتاهاستینگ تنها در صورت بروز مشکلاتی که موجب عدم دسترسی به سروراختصاصی مشتری از راه دور میگردد مسئول پشتیبانی فنی سرور بوده و البته در صورتی که بروز مشکل به خاطر سو عملکرد خریدار باشد هزینه پشتیبانی و سرویس “مدیریت سرور” از خریدار اخذ خواهد شد.
عدم توجه به انتخاب سرور مناسب و استفاده غير مجاز از منابع سرور و نصب نرم افزار هايي كه باعث يا احتمال ايجاد خسارت به تجهيزات و ديگر كاربران گردد باعث مسدود شدن سرور متخلف خواهد شد.
دقت داشته باشید که در هنگام پرداخت فاکتور باید به زمانهای شروع و انقضای سرویس خریداری شده توجه نمایید.
اگر زمان انقضای سرویس شما گذشته باشد و بخواهید همان سرویس را تمدید کنید، فاکتوری که ایجاد میشود، از زمان انقضای آخرین فاکتوری که پرداخت شده تا یک ماه بعد (یا چند ماه بسته به دورهی پرداخت) خواهد بود و اگر تاریخ انقضای فاکتور جدید هم گذشته باشد، با اینکه فاکتور پرداخت میشود اما امکان استفاده از سرویس وجود ندارد (چون زمان انقضای آخرین فاکتور گذشته است). به عبارت دیگر برای تمدید سرویس، هزینهی نگهداری از سرور، با هزینهی استفاده از سرور یکسان است. در این صورت ممکن است نیاز باشد چندین فاکتور را پرداخت کنید تا زمان انقضای آخرین فاکتور باقی مانده باشد.
نصب و راه اندازی سرويس وی پی ان و وب پروکسی و سرويس هاي مشابه كه با قوانين جمهوري اسلامی ايران مغايرت دارد باعث حذف و در صورت در خواست ارگان مربوطه یکتاهاستینگ مي تواند اطلاعات مشتری متخلف را در اختيار فرد يا ارگان مربوطه قرار دهد.
نصب نرم افزار هایی كه باعث به خطر افتادن كاربران و يا امنيت سرور اصلي . يا سرور ديگران يا ديگر كاربران شبكه داخلی يا اينترانت يا اينترنت شود در صورت مشاهده، سرور فرد متخلف مسدود و حذف خواهد شد.
شرایط عودت وجه
هر مشترکی با هر نوع سرویس، تا ۲۴ ساعت پس از خرید، در صورت داشتن مشکل فنی میتواند سرویس خود را لغو و درخواست عودت وجه نماید.
بعد از ۲۴ ساعت: الف: سرویس یک ماه خریداری کرده باشد پولی برگشت داده نمی شود.
ب: سرویس ۳ ماه یا ۶ ماهه یا ۱۲ ماهه خریداری کرده باشد:
در خرید سرویس ۳ ماهه در ماه اول اگر ماهی باشد که درخواست عودت دهد ماه اول کسر و مابقی عودت داده میشود و بیشتر از یکماه کل ۳ ماه کسر شود.
در صورت خرید سرویس ۶ ماهه هر ماه که درخواست عودت دهد اگر زیر سه ماه باشد، سه ماه کسر و عودت داده میشود ولی اگر بالای سه ماه باشد هیچ مبلغی عودت داده نمیشود.
در صورت خرید سرویس ۱۲ ماهه هر ماه که درخواست عودت دهد اگر زیر ۶ ماه باشد، ۶ ماه کسر و عودت داده میشود ولی اگر بالای ۶ ماه باشد هیچ پولی عودت داده نمیشود.
درخواست عودت وجه کاربر مطابق بند های فوق صرفا شامل هاستینگ میباشد. همچنین هزینه دامنه بصورت بدون تخفیف محاسبه شده و از مبلغ قابل عودت کسر میگردد. کاربرانی که در خواست عودت وجه داشته موظف به ارسال درخواست به ضمیمه موارد زیر میباشند: ۱- نام و نام خانوادگی کاربر یکتاهاستینگ ۲- آدرس ۳- کد پستی ۴- تلفن ۵-شماره شبا دارنده حساب کاربر یکتاهاستینگ ۶- تصویر کارت ملی شایان ذکر است که ارسال تمامی موارد فوق الذکر لازم و ضروریست.